För- & nackdelar med Sigmastocks mars 2024

Sigmastocks, som skapades av Mai Thai, Nanna Stranne och Carl Lindberg, är en sparrobot som tillåter dig att månadsspara i aktier istället för fonder.

I denna artikel går vi igenom för- & nackdelar med Sigmastocks sparrobot.

Häng med!

Sigmastocks fördelar

Sigmastocks nackdelar

Känner du nu att du vill lära dig ännu mer om Sigmastocks så rekommenderar vi att du läser vårt Sigmastocks omdöme & recension för att lära dig mer om tjänsten samt hur man öppnar ett konto och börjar investera.

Läs mer om Sigmastocks